איך לשמור על זר כלה?

כלה צריכה זר כי הוא מאפשר לה להיראות מיוחדת, יפה וטבעית ביום הכי חשוב בחייה. הזר משתלב נהדר בשמלה והוא מתאים לכלות בכל הגילאים. מעבר לכך, כל כלה חייבת זר כי אפשר לשלב אותו גם בגן אירועים פתוח וגם באולמות סגורים. הזר מושך המון תשומת לב מצד הנוכחים, הוא נשאר עם הכלה למזכרת ולחילופין היא יכולה לבחור האם לתת אותו במתנה לחברות ולבנות משפחה.

זר כלה בוחרים לפי עונות השנה והפרחים הכי טריים וריחניים שיש בחנות. אם לכלה אין את הידע הנדרש על מנת לבחור את הזר שמתאים לתקופה שבה היא מתחתנת, אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע ולשאוב השראה מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. בהמשך, השאלה היחידה שתישאר היא איך לשמור על זר כלה גם ימים רבים אחרי שהאירוע מסתיים.

מה עושים עם זר כלה כדי לשמור עליו?

השאלה איך לשמור על זר כלה רלוונטית מאוד במדינה חמה כמו ישראל. אחרי שמחליטים מה עושים עם זר כלה ורוצים לשמור אותו או להעניק אותו במתנה, צריך לוודא שהפרחים מקבלים את מה שהם צריכים כדי לשרוד. חוץ מזה, לא מספיק לדעת למה כלה צריכה זר פרחים כי כל הרעיון בתשובה לשאלה איך לבחור זר כלה הוא להפוך אותו למזכרת.

זרים לכלה במבצעים חמים

זרים לכלה אפשר לשמור בכמה דרכים. הדרך הראשונה היא לפרק את הפרחים עצמם מתוך הזר ולהעביר אותם לכלי קיבול ייעודי. הדרך השנייה היא להשאיר את הפרחים שזורים, אך כאן חשוב מאוד לאוורר מעט את החלק שבאמצע ולפתוח את הקשר. כמו כן, המים שאליהם מכניסים את הזרים צריכים להיות טריים ומומלץ להחליף אותם אחת לכמה ימים.

עוד טיפ חשוב בנוגע לשאלה איך לשמור על זר כלה קשור לסוג הפרחים שאותם בוחרים. אם רוצים לדעת מה עושים עם זר כלה בבית, אפשר לבדוק באיזה סוג של פרחים מדובר ומה הם צריכים על מנת לגדול. יש למשל פרחים שניתן לשמור בתוך ואזה ליד החלון על מנת שיספגו את אור השמש, בעוד אחרים יזדקקו דווקא לקירור ולמיזוג.

איך לבחור זר כלה שיחזיק מעמד?

החדשות הטובות מבחינת אנשים שיודעים למה כלה צריכה זר פרחים הן שניתן לחשוב על הנושא של תחזוקה ושמירה עוד לפני האירוע. במילים אחרות, לא צריך לחכות לרגע האחרון כדי לשאול איך לשמור על זר כלה וניתן לעשות זאת מראש.
לסיכום, הנושא של זרים מעוצבים לכלה מורכב מבחירה נכונה של הזר ולאחר מכן משמירה עליו בבית. אם רוצים, אפשר גם לתת את הזר כמזכרת לחברות שעוד לא התחתנו. בכל מקרה, הכי חשוב לבחור בצורה מקצועית את החנות שממנה קונים את הזר ולנצל את מעמד הרכישה על מנת לברר על הנחיות התחזוקה והשמירה.

מידע מקצועי נוסף:

החשבון שלי

התחברות שם משתמש או כתובת אימייל * סיסמה * זכור אותי התחברות איפוס סיסמה הרשמה כתובת אימייל * סיסמה * הרשמה

שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל

בית/איך לשמור על זר כלה? שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל יום ההולדת של אמא מתקרב, ואתם מבקשים להפתיע אותה עם זר פרחים מהודר. בחרתם את סוג הזר, את צבע הפרחים ואת מועד המשלוח, וכעת אתם מעוניינים לצרף מספר מילים מרגשות. כך תעשו זאת נכון. יום ההולדת של אמא היקרה הוא [...]

זרי פרחים לאירועים מיוחדים

בית/איך לשמור על זר כלה? זרי פרחים לאירועים מיוחדים זר פרחים מהווה מתנה אידיאלית לכל מטרה וזאת לנוכח התאמתו למגוון רחב של אירועים ומצבים בחיים בהם נהוג להעניק מתנה אישית. את זר הפרחים אותו אתם מייעדים כמתנה אישית תוכלו לשלוח למקבל באמצעות שירות משלוחי פרחים המוצע לכם על ידי כל חנות פרחים בראשון לציון או [...]