זרי פרחים לאירועים מיוחדים

זר פרחים מהווה מתנה אידיאלית לכל מטרה וזאת לנוכח התאמתו למגוון רחב של אירועים ומצבים בחיים בהם נהוג להעניק מתנה אישית. את זר הפרחים אותו אתם מייעדים כמתנה אישית תוכלו לשלוח למקבל באמצעות שירות משלוחי פרחים המוצע לכם על ידי כל חנות פרחים בראשון לציון או בכל עיר אחרת בישראל, כאשר חלק מהשירות המקצועי המוצע לכם בחנויות פרחים מובילות בתחומן, הינו שירות שזירה באמצעותו ניתן להתאים את הסגנון של הזר למטרת המשלוח.
יחד עם זאת, ישנם לא מעט אירועים מיוחדים בחיינו ובחיי הקרובים אלינו, בהם מומלץ לבחור בקפידה את אותם זרי פרחים אותם אתם מעוניינים לשלוח כמתנה אישית למקבל/ת. אירועים מיוחדים אלו כוללים בין היתר: חגים ומועדים בלוח השנה העברי, לידות, ימי הולדת, קידום במקום העבודה, יציאה לגמלאות, בריתות, אירועי חתונה, ימי נישואין וכל אירוע אחר בו אתם רואים אירוע מיוחד וחשוב בחייו של האדם אליו אתם מעוניינים לשלוח את זר הפרחים.

זרי פרחים מיוחדים

זרי פרחים מיוחדים לאירועים מיוחדים

כאשר מדברים על זרי פרחים מיוחדים המיועדים לאירועים חשובים ומיוחדים בחייהם של מקבלי הזרים, מדברים בעיקר על שזירה מקצועית ואמנותית המעניקה ערך מוסף לכל זר פרחים. השזירה האומנותית והמקצועית, מאפשרת לכם ליהנות מהיצע מגוון של זרי פרחים היכולים להתאים לכל סוגי האירועים המיוחדים במהלך החיים, כאשר בין יתר הזרים המיוחדים לאירועים מיוחדים תוכלו למצוא:

• זר פרחים עשיר וצבעוני לחגים ומועדים בלוח השנה העברי – בקטגוריה זו, תוכלו למצוא זר פרחים לראש השנה המורכב מסייפנים ושושן צחור, זר פרחים לחג האביב המשלב בתוכו מיקס של חרציות וליליות וזרי פרחים נוספים היכולים להתאים לחגים ומועדים נוספים לאורך השנה.

• זר פרחים ליולדת – לידה הוא ללא ספק אירוע מיוחד בחייה של אישה ומשפחה, ולכן, כל זר פרחים מתנה ליולדת חייב להיות מיוחד ומושקע. זרי פרחים ליולדת יכול להגיע בתוך קופסאות פרחים מעוצבות בהן שזורים פרחים בצבעי פסטל עדינים.

• פרחים בצורת לב – לב פרחים הוא ללא ספק זר פרחים אידיאלי לכל הזוגות האוהבים שביניכם. לב הפרחים מיועד בין היתר לאירועים מיוחדים: יום נישואין, הצעות נישואין, ימי הולדת של אהוב/ת ליבכם וכדומה.

• אותיות ומספרים מפרחים – שזירה אומנותית ומקצועית מאפשרת לכם ליהנות מהיצע מגוון של אותיות ומספרים המיוצרים מפרחים. זר פרחים בצורת מספרים יכול להיות מתנה אידיאלית למסיבות ימי הולדת כאשר ניתן לייצר את גילו של החוגג/ת באמצעות פרחים. כמו כן, ניתן לייצר את האות הראשונה בשמו של חוגג יום ההולדת (בעברית או באנגלית לבחירתכם).

פרחים בצורת מספרים ואותיות

במידה וגם אתם מעוניינים לשלוח זר פרחים מיוחד לאדם קרוב לליבכם, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם שוזרי הפרחים המקצועיים הפעולים בכל חנות פרחים מובילה בתחומה….והכי חשוב, אל תשכחו לצרף ברכה אישית לכל זר.

מידע מקצועי נוסף:

החשבון שלי

התחברות שם משתמש או כתובת אימייל * סיסמה * זכור אותי התחברות איפוס סיסמה הרשמה כתובת אימייל * סיסמה * הרשמה

איך לשמור על זר כלה?

בית/בלוג/זרי פרחים לאירועים מיוחדים איך לשמור על זר כלה? כלה צריכה זר כי הוא מאפשר לה להיראות מיוחדת, יפה וטבעית ביום הכי חשוב בחייה. הזר משתלב נהדר בשמלה והוא מתאים לכלות בכל הגילאים. מעבר לכך, כל כלה חייבת זר כי אפשר לשלב אותו גם בגן אירועים פתוח וגם באולמות סגורים. הזר מושך המון תשומת לב [...]

שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל

בית/בלוג/זרי פרחים לאירועים מיוחדים שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל יום ההולדת של אמא מתקרב, ואתם מבקשים להפתיע אותה עם זר פרחים מהודר. בחרתם את סוג הזר, את צבע הפרחים ואת מועד המשלוח, וכעת אתם מעוניינים לצרף מספר מילים מרגשות. כך תעשו זאת נכון. יום ההולדת של אמא היקרה הוא לא [...]