כך הפרחים מדברים אליכם באירוע החתונה

 

פרחים הם סמל לרומנטיקה, אהבה ופריחה. תחילה, הפרחים ניתנים כאקט של חיזור, בהמשך הם ניתנים כמחווה של אהבה גדולה, ובהמשך החיים הם מקשטים את חייכם בימים המאושרים ביותר. כעת, כשאתם רגע לפני אירוע החתונה, דעו כי הפרחים לא מדברים רק אליכם, אלא גם אל האורחים שלכם.

באירוע האהבה הגדול שלכם תוכלו לשלב את הפרחים בשלבים שונים: משלב קבלת הפנים ועד השלב בו תעניקו לאורחים שלכם מזכרות.

פרחים באירוע החתונה – מדוע דווקא הם?

ראשית, באמצעות הפרחים ניתן לקשט ולעצב את מתחם האירועים שלכם. בשונה מטרנדים שונים שעולים ויורדים, הפרחים מסתמנים כקלאסיקה על זמנית שלעולם לא יורדת מהאופנה. הפרחים בנוכחותם מייצרים נראות של פריחה, אהבה וטעם של משהו חדש בפתח. מעבר לכך, הם יבשמו את מתחם האירועים בו תתחתנו בבושם של אהבה גדולה.

זר הכלה: זר פרחים רומנטי ואצילי

ישנו דבר אחד שידברו עליו לאחר האירוע והוא על הכלה. כידוע, אירוע החתונה מזוהה יותר מכל עם הכלות, כאשר השיח סביבן הוא לרוב על השמלה המרשימה, הטבעת היוקרתית וההילה הקסומה שסביבן. אלמנט נוסף המייחד את הכלות הוא זר הפרחים שלהן. כל כלה מגיעה אל מתחם האירועים בו היא מתחתנת עם זר פרחים מרהיב שניתן לה על ידי אהובה. במרבית המקרים הבחירה היא בזר ורדים, אך ניתן לעשות שילובים שונים בהתאם לדרישה.

סידורי פרחים לשולחנות האורחים

גם אתם משקיעים המון מחשבה בשאלת עיצוב שולחנות האורחים? אלו מכם שרוצים ליצור נראות קלאסית, אלגנטית, עדינה ועל זמנית – צריכים לבחור בסידורי הפרחים. מדובר על עיצוב שתמיד מנצח, תמיד מרשים ותמיד גורף אחריו מחמאות. מובן כי ישנם סידורים בגדלים שונים ועל בסיס פרחים שונים, כך שחשוב לגבש קו עיצובי מקדים אל מול מעצבי סידורי הפרחים.

סידורי פרחים בשולחן חתונה

 

בכדי שתוכלו לגבש את הקו העיצובי שלכם כמה שיותר מהר, מומלץ גם להגדיר תקציב ברור. באמצעות התקציב, יהיה ניתן לשלול אפשרויות שונות ולהתמקד על אלו התואמות את התקציב העומד לרשותכם.

את הסידורים ניתן לשלב כסידורים מרכזיים באמצע השולחן, אך גם ניתן להניח ליד כל צלחת של אורח סידור פרחים אישי. כך, תוכלו להעניק יחס אישי יותר לכל אורח, תוך שהוא יקבל גם מזכרת אישית מהאירוע שלכם.

מזכרת לכל אורח בדמות עציץ עם פרחים

ואלו מכם שבוחרים דווקא להציב עמדת מזכרת בסוף האירוע, יכולים ללכת על עציצים שונים עם פרחים. בכל אולמות אירועים במרכז, מנהלי האירועים ממליצים על שילוב הפרחים בשלבים מסוימים באירוע. הפרחים נושאים קסם מיוחד, רומנטי, נוסטלגי ומאד תמים – כזה המתכתב עם אירוע החתונה שלכם.

אם גם אתם בוחרים להעניק מזכרת לאורחים שלכם, דעו כי עציץ יכול להיות אפשרות נפלאה! העציץ מסמל את כל מה שתרצו להדגיש באירוע החתונה שלכם: צמיחה, התחדשות והמשכיות.

מידע מקצועי נוסף:

החשבון שלי

התחברות שם משתמש או כתובת אימייל * סיסמה * זכור אותי התחברות איפוס סיסמה הרשמה כתובת אימייל * סיסמה * הרשמה

איך לשמור על זר כלה?

בית/בלוג/כך הפרחים מדברים אליכם באירוע החתונה איך לשמור על זר כלה? כלה צריכה זר כי הוא מאפשר לה להיראות מיוחדת, יפה וטבעית ביום הכי חשוב בחייה. הזר משתלב נהדר בשמלה והוא מתאים לכלות בכל הגילאים. מעבר לכך, כל כלה חייבת זר כי אפשר לשלב אותו גם בגן אירועים פתוח וגם באולמות סגורים. הזר מושך המון [...]

שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל

בית/בלוג/כך הפרחים מדברים אליכם באירוע החתונה שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל יום ההולדת של אמא מתקרב, ואתם מבקשים להפתיע אותה עם זר פרחים מהודר. בחרתם את סוג הזר, את צבע הפרחים ואת מועד המשלוח, וכעת אתם מעוניינים לצרף מספר מילים מרגשות. כך תעשו זאת נכון. יום ההולדת של אמא היקרה [...]