פרחים מעוצבים מתנה ליולדת

מחפשים אחר מתנה ליולדת? מעוניינים להפתיע ולרגש את היולדת במתנה אישית ומרגשת הלב? זה הזמן לדעת הכול על פרחים מעוצבים כמתנה ליולדת.

לידה היא ללא ספק מאורע חשוב ומרגש בחייה של כל אישה ואישה, וככזה, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם להשקיע מחשבה יתרה בכל הנוגע למתנה האישית אותה תעניקו לאישה היולדת לרגל לידת בנה או בתה. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של זרי פרחים המוענקים במסגרת משלוחי פרחים ליולדת בזמן שהותה במחלקת היולדות בבית החולים, וכל זאת במסגרת משלוח לבתי חולים שונים בכל רחבי הארץ.

זרי פרחים ליולדת הם למעשה המתנה הנפוצה והפופולאריות ביותר המוענקת על ידי נשים וגברים למישהי בסביבתם הקרובה שזה עתה עברה לידה בשעה טובה ומוצלחת. במידה ותהיו מעוניינים לקחת את המתנה האישית שלכם צעד אחד קדימה, תוכלו לעשות זאת באמצעות מארזי פרחים מעוצבים כמתנה ליולדת. מארזים אלו הם למעשה הגדרה רחבה למגוון מרשים של מארזי פרחים מעוצבים המגיעים בצורות וגדלים שונים, כאשר כל מארז משלב בתוכו פרחים מהודרים ומרשימים ביופיים.

מארזי הפרחים המעוצבים כוללים בין היתר צורות של לב בגדלים שונים המיוצר אך ורק מפרחים, אותיות המיוצרות מפרחים אותן ניתן לצרף לברכה קצרה או להעניק ליולדת את האות הראשונה בשמה של התינוקת או בשמה של היולדת, קופסאות מעוצבות המשלבות בתוכן זרי פרחים ומארזים מעוצבים של פרחים אליהם מתווספים בלונים מעוצבים בצורות שונות בהקשר של לידה.

מארזי הפרחים המיוחדים והמעוצבים ליולדת, בדומה לכל זר פרחים שגרתי וסטנדרטי, ניתנים למשלוח עד למחלקת היולדת בבית החולים בו שוהה היולדת לאחר הלידה. את המשלוח ניתן לתזמן לשעות הביקור ו/או לכל שעה אחרת לאורך שעות הפעילות של שירות המשלוחים, כאשר הזמנת המשלוח ובחירת זר הפרחים המעוצב ו/או מארז הפרחים המיוחד, מתאפשרת גם בחנות הפרחים עצמה וגם באתר המכירות המקוון של החנות הפועל ברשת האינטרנט.

פרחים מעוצבים כמתנה אישית ליולדת, הם ללא ספק מתנות לאישה אהובה על כל יולדת שלמעשה אוהבת לראות כיצד החדר בו היא שוהה בבית החולים הולך ומתמלא בזרי פרחים צבעוניים הממחישים יותר מכל את העובדה הפשוטה שכל האנשים החשובים בחייה, נרגשים ומתרגשים יחד איתה ברגע המיוחד שלה.

פרחים מתנה ליולדת

כאשר ניגשים לבחור זר פרחים מעוצב או מארז פרחים מעוצב ליולדת, חשוב לבדוק איזה סוגי פרחים נכללים בזר או במארז, ולבחור בקפידה את הצבע הדומיננטי של הזר/מארז בהתאם למין היילוד. כמו כן, אנו ממליצים לכם לצרף לכל זר פרחים או מארז פרחים מעוצב אותו אתם שולחים כמתנה ליולדת, בלונים מעוצבים עם כיתובי מזל טוב. הבלונים המעוצבים אותם ניתן להוסיף לזר/מארז כוללים גם בלונים מיוחדים בצורת מוצץ/בקבוק לתינוק, בלונים מיוחדים עם הדפס של תינוק/ת ועוד. כל שנותר לכם הוא לבחור, לבצע את ההזמנה ולרגש את היולדת…

מידע מקצועי נוסף:

החשבון שלי

התחברות שם משתמש או כתובת אימייל * סיסמה * זכור אותי התחברות איפוס סיסמה הרשמה כתובת אימייל * סיסמה * הרשמה

איך לשמור על זר כלה?

בית/בלוג/פרחים מעוצבים מתנה ליולדת איך לשמור על זר כלה? כלה צריכה זר כי הוא מאפשר לה להיראות מיוחדת, יפה וטבעית ביום הכי חשוב בחייה. הזר משתלב נהדר בשמלה והוא מתאים לכלות בכל הגילאים. מעבר לכך, כל כלה חייבת זר כי אפשר לשלב אותו גם בגן אירועים פתוח וגם באולמות סגורים. הזר מושך המון תשומת לב [...]

שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל

בית/בלוג/פרחים מעוצבים מתנה ליולדת שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל יום ההולדת של אמא מתקרב, ואתם מבקשים להפתיע אותה עם זר פרחים מהודר. בחרתם את סוג הזר, את צבע הפרחים ואת מועד המשלוח, וכעת אתם מעוניינים לצרף מספר מילים מרגשות. כך תעשו זאת נכון. יום ההולדת של אמא היקרה הוא לא [...]