5 טיפים לרכישת הזר המושלם

בין אם זה זר פרחים ליום הולדת, זר לכבוד יום הנישואין או סתם כך כי אוהבים, חנות פרחים בראשון לציון היא כתובת מצוין למצוא בדיוק מה שמחפשים. אבל, איך מוצאים את הזר המושלם? איך מוצאים זר יום הולדת לראש או זר פרחים לכבוד סיום הלימודים? הנה 5 טיפים לרכישת זר, שכדאי לזכור:

1. היעד שאליו שולחים – בטרם הזמנת זרי פרחים או זר יום הולדת לראש, יש לקחת בחשבון את היעד. מי צפוי לקבל את הזר שאותו מזמינים. האם זו אישה או גבר? האם זה אדם צעיר או מבוגר? האם מקבל הזר הוא איש קרוב מאד או חבר לעבודה, למשל, או אדם שאתו מנהלים עסקים? מידת הקרבה היא פרמטר חשוב שיש לקחת בחשבון והיא בהחלט יכולה להשפיע על סוג הזר שייבחר וגם על גודלו.

זר אדום לראש ליום הולדת

2. לכבוד איזה אירוע – זר פרחים ליום הולדת יהיה שונה מזר פרחים שמביאים לכבוד יום הנישואים. חנות פרחים בראשון לציון תעצב זר פרחים ליולדת הטרייה, השונה באופן משמעותי מזר פרחים לכבוד סיום הלימודים. סוג האירוע שלכבודו שולחים את זר הפרחים הוא נקודה חשובה מאד שיש להתייחס אליה ומומלץ שהזר יתאים במדויק לסיבה בגינה הוא נשלח. כמחווה רומנטית, למשל, ייבחר זר פרחים רומנטי בגוונים של אדום אולי או ורוד. לכבוד החג יבחר זר צבעוני במיוחד, שיכול לכלול סוגים שונים של פרחים.

3. ומה לגבי עציץ או סידור פרחים? אם אתם מתלבטים האם זר יום הולדת לראש אכן פתרון מתאים, כדאי לכם לבחון את כל האפשרויות העומדות לרשותכם. בדרך כלל, כאשר מדובר ביום הולדת, זר פרחים ליום הולדת הוא ללא ספק הפתרון המתאים. יחד עם זאת, אם רוצים לשמח במתנה נפלאה, גם סידור פרחים הוא פתרון נהדר ואפילו עציץ קטן או גדול.

4. טריות ואיכות – כמו בבחירתם של מוצרים אחרים, גם כשבוחרים פרחים יש לתת דגש לשני פרמטרים חשובים: טריות ואיכות. מומלץ לפנות לחנות פרחים בראשון לציון הדואגת להחזיק ברשותה פרחים טריים, הנשמרים כהלכה עד שנשלחים ליעדם. למתלבטים, מומלץ להגיע אפילו לחנות עצמה ולבחון את מידת טריות ואיכות הפרחים.

5. כמה זה עולה – הזמנת זרי פרחים מצריכה, כאמור, התייחסות לפרמטרים שונים, ביניהם המחיר. זר מושלם יעלה לכם יותר מזר פשוט ולא מושקע ולכן כדאי מאד לקחת בחשבון שבמקרים אלה מומלץ שלא להתפשר על כך, וגם אם הדבר כרוך בהוצאה כספית גבוהה יותר. יחד עם זאת, לא מוכרחים לשבור תכנית חיסכון ולרוב לא מדובר כאן בהוצאה כספית של אלפי שקלים. הדבר מסתכם בדרך כלל, וכשמדובר בזרים מושקעים מאד, בסכומי כסף סבירים.

אז, רגע לפני שאתם מזמינים את הזר, התייחסו לנקודות אלו ודאגו ליישם את הטיפים כדי ליהנות מזר מושלם, חגיגי וססגוני.

 

היכנסו לקטלוג הפרחים המיוחדים שלנו

מידע מקצועי נוסף:

החשבון שלי

התחברות שם משתמש או כתובת אימייל * סיסמה * זכור אותי התחברות איפוס סיסמה הרשמה כתובת אימייל * סיסמה * הרשמה

איך לשמור על זר כלה?

בית/בלוג/טיפים לרכישת זר מושלם איך לשמור על זר כלה? כלה צריכה זר כי הוא מאפשר לה להיראות מיוחדת, יפה וטבעית ביום הכי חשוב בחייה. הזר משתלב נהדר בשמלה והוא מתאים לכלות בכל הגילאים. מעבר לכך, כל כלה חייבת זר כי אפשר לשלב אותו גם בגן אירועים פתוח וגם באולמות סגורים. הזר מושך המון תשומת לב [...]

שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל

בית/בלוג/טיפים לרכישת זר מושלם שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל יום ההולדת של אמא מתקרב, ואתם מבקשים להפתיע אותה עם זר פרחים מהודר. בחרתם את סוג הזר, את צבע הפרחים ואת מועד המשלוח, וכעת אתם מעוניינים לצרף מספר מילים מרגשות. כך תעשו זאת נכון. יום ההולדת של אמא היקרה הוא לא [...]