שימוש בפרחים לעיצוב אירועים

הפרחים מהווים מאז ומתמיד חלק חשוב ומרכזי מאד בכל אירוע, ובעיקר באירועים גדולים וחשובים כמו חתונה. כאורחים, וודאי הבחנתם בלא מעט זרי פרחים הפזורים באולם האירועים או בגן האירועים שבו התקיימה החגיגה האחרונה אליה הוזמנתם, פרחים שמוסיפים טאץ' עיצובי מיוחד, הרבה מאד סטייל וגם לא מעט צבע. בין אם זה זר לכלה, אגרטלים ססגוניים המונחים על שולחנות האורחים או כל שימוש אחר בפרחים לעיצוב אירועים, זוהי דרך נפלאה ליצור את האווירה הקסומה שבה מעוניינים.

לשלב בין סוגי פרחים שונים

אם אתם עורכים אירוע בקרוב ומחפשים חנות פרחים בראשון לציון, כדי לשלב זר כלה, משלוחי פרחים וגם זרי פרחים באירוע שלכם, תגלו שהאפשרויות המוצעות לכן תהיינה רבות. באירועים כמו חתונה ניתן לשלב מגוון עצום של סגנונות פרחים וגם מינים שונים של פרחים, שיהיו פזורים בנקודות שונות באולם או בגן האירועים. הפרחים תורמים רבות כאמור והם מעניקים לכל החלל יופי נהדר, שקשה להתעלם ממנו. זר כלה, למשל, המהווה אקססורייז שהוא בגדר חובה, יכול לעשות את כל ההבדל בין כלה בעלת מראה מושקע לבין כזו שלא. הוא יכול לשמש כתוספת שמקפיצה את סגנון העיצוב וכאלמנט שמוסיף את הצבעוניות הנדרשת, ובמיוחד כאשר הצבע השולט הוא לבן.

לקחת בחשבון את העיצוב הכולל

זרי פרחים, המונחים על השולחנות, סביבם יושבים האורחים, משמשים כאלמנט עיצובי לכל דבר ונעזרים בהם כדי לקשט את האולם. אפשר בעזרתם לעצב את המקום לתפארת וליצור קו עיצובי נהדר, המנצל את היתרונות הרבים שמביאים אתם הפרחים. יש לקחת בחשבון את העיצוב הכולל של המקום, את האלמנטים הנוספים שייקחו בו חלק וגם את העונה. לחתונה בחודשי הקיץ יתאימו פרחים קלילים וצבעוניים מאד, פרחים בגוונים בהירים יותר. לחתונה, הנערכת ביום חורפי, יתאימו יותר זרי פרחים בגוונים כהים יותר, פרחים גדולים ו"כבדים" בסגנונם.

סידורי פרחים בשולחן חתונה

אלמנט עיצובי בפני עצמו

את הפרחים אפשר גם לפזר בנקודות שונות באולם או בגן האירועים. הם קישוט בפני עצמו שמציע גמישות רבה והתאמה נפלאה כמעט לכל אלמנט. יחד עם זאת, חשוב שלא להגזים בכמות ולמצוא את העיצוב הנכון והנקי שיספק את המענה המתאים למקום. כך אפשר יהיה ליצור אולם אירועים יפהפה לחתונה שאותה מתכננים, בעזרתה של חנות פרחים בראשון לציון, המציעה משלוחי פרחים, זר לראש לכלה וגם זרי פרחים, שיפוזרו במקום.

בין אם זה זר לראש לכלה או כזה שיונח על שולחנות האורחים, טריות הפרחים חשובה וגם הצבעים הנבחרים. כדאי מאד ליצור הרמוניה בצבעים ולוודא גם שהם מתאימים לאופיו של האירוע ולאופיו של המקום. לאולם יוקרתי ומרהיב יתאימו זרים מסוג אחד ולאולם או לגן אירועים קליל מאד בעיצובו יתאים סוג אחר. מסיבה זו בדיוק מומלץ להיעזר בשירותיהן של חנויות פרחים המתמחות בכך, חנויות שיכולות לספק את המענה המתאים.

מידע מקצועי נוסף:

החשבון שלי

התחברות שם משתמש או כתובת אימייל * סיסמה * זכור אותי התחברות איפוס סיסמה הרשמה כתובת אימייל * סיסמה * הרשמה

איך לשמור על זר כלה?

בית/בלוג/שימוש בפרחים לעיצוב אירועים איך לשמור על זר כלה? כלה צריכה זר כי הוא מאפשר לה להיראות מיוחדת, יפה וטבעית ביום הכי חשוב בחייה. הזר משתלב נהדר בשמלה והוא מתאים לכלות בכל הגילאים. מעבר לכך, כל כלה חייבת זר כי אפשר לשלב אותו גם בגן אירועים פתוח וגם באולמות סגורים. הזר מושך המון תשומת לב [...]

שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל

בית/בלוג/שימוש בפרחים לעיצוב אירועים שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל יום ההולדת של אמא מתקרב, ואתם מבקשים להפתיע אותה עם זר פרחים מהודר. בחרתם את סוג הזר, את צבע הפרחים ואת מועד המשלוח, וכעת אתם מעוניינים לצרף מספר מילים מרגשות. כך תעשו זאת נכון. יום ההולדת של אמא היקרה הוא לא [...]