פרחים עונתיים – סוגי פרחים לפי עונות השנה

 

 

בין אם אתם אוהבים פרחים ובין אם אתם אוהבים לשלוח פרחים לאהובכם/יקיריכם במועדים משתנים ו/או בימים שבשגרה, זה הזמן להכיר את סוגי הפרחים למיניהם, לדעת מה מסמל כל פרח והאם אתם יכולים להשיג אותו בכל אחד מעונות השנה, או האם הם פרחים עונתיים שניתן לרכוש רק בעונה ספציפית.

רשימת הפרחים שיעשו לכם טוב על הלב

בישראל נכון לשנת 2019 קיימים מעל 2.600 סוגים שונים של פרחים חלקם (כ- 250 פרחים) הם פרחים מוגנים בהם אסור לגעת ועל כן לא נמצא אותם שזורים בזרים באף מועד או עונה של השנה.

  • דליה – פרח מרהיב בגוונים של אדום, צהוב, לבן וורוד אשר צומח בקיץ ובאביב ומזכיר במעט את השושנה האהובה. הפרח מגיע עד 40 ס"מ ומגדלים אותו באדמה שניתן לנקז באופן מושלם. הפרח לא יצליח להחזיק מעמד אם יישאר בסביבה מלוחה ו/או בתנאים של יובש.
  • ורד – הפרח שמסמל אולי בצורה הטובה ביותר את כל הנוגע לאהבה לאופטימיות בלתי נגמרת ולתשוקה. ישנם נכון להיום שני סוגי ורדים אותם אתם יכולים לשזור בזר והם: ורד צידוני וורד הכלב. פריחת פרחים לפי עונה מתאימים גם לורד, משום שהם צומחים בקיץ ובאביב בלבד, כך שבחורף יהיה לכם קשה להשיג זר ורדים. ורדים לא שורדים בטמפרטורות נמוכות ועל כן עם בוא הסתיו הוא נובל.
  • שושן צחור – פרח נפוץ בצפון ישראל אשר מסמל את הנצרות השושן הצחור פורח באביב וצמיחתו מתחילה בסתיו, צבעו לבן והוא מפיץ ריח משכר חושים.
  • חמנייה – החמנייה צומחת באזורים רבים בישראל ובשדות רחבים. החמנייה גדלה בקיץ ואוהבת את חום השמש, כך זרי פרחים המשלבים חמניות ניתן לרכוש רק בקיץ.
  • נרקיסים – פרח שקיים בישראל וגדל בסתיו ובחורף. נרקיס מי שלא יודע, קבל את התואר מלך הביצה ורבים אוהבים לשלב אותו כחלק מהזר המהודר.
  • כלנית – הפרחים שצומחים בחורף כמעט בכל אחד משטחי מדינת ישראל. כלנית היא פרח יפיפה המפיץ ריח מדהים ואם יש בעיה אחת ממנה סובלים אוהבי הכלניות היא העובדה כי הכלנית אינה חלק מתופעת פריחת פרחים לפי עונה כך שלא ניתן למצוא תמיד את הפרח.
  • סחלב – הסחלב הוא חלק ממשפחה של פרחים ייחודיים וישנם סוגים שונים שגדלים בעונות שונות של השנה ועל כן הפרח מוגדר תחת קטגוריה של פרחים רב עונתיים.
  • ציפורן – פרח לו עלים מחדדים ומשוננים. הציפורן שרבים אוהבים פורח כמעט לכל אורך ימות השנה החל מהאביב ועד תום הסתיו.

זרי פרחים

 

אם גם אתם מבקשים לשלוח זר פרחים בעל צמחים עונתיים, צרו קשר עם חנות פרחים בה מוכרים בין היתר זרי כלה ומבצעים משלוח פרחים ובצעו את ההזמנה לה אתם מייחלים ותיהנו ו/או גרמו ליקירים לכם ליהנות.

מידע מקצועי נוסף:

החשבון שלי

התחברות שם משתמש או כתובת אימייל * סיסמה * זכור אותי התחברות איפוס סיסמה הרשמה כתובת אימייל * סיסמה * הרשמה

איך לשמור על זר כלה?

בית/בלוג/פרחים עונתיים – סוגי פרחים לפי עונות השנה איך לשמור על זר כלה? כלה צריכה זר כי הוא מאפשר לה להיראות מיוחדת, יפה וטבעית ביום הכי חשוב בחייה. הזר משתלב נהדר בשמלה והוא מתאים לכלות בכל הגילאים. מעבר לכך, כל כלה חייבת זר כי אפשר לשלב אותו גם בגן אירועים פתוח וגם באולמות סגורים. הזר [...]

שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל

בית/בלוג/פרחים עונתיים – סוגי פרחים לפי עונות השנה שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל יום ההולדת של אמא מתקרב, ואתם מבקשים להפתיע אותה עם זר פרחים מהודר. בחרתם את סוג הזר, את צבע הפרחים ואת מועד המשלוח, וכעת אתם מעוניינים לצרף מספר מילים מרגשות. כך תעשו זאת נכון. יום ההולדת של [...]