בחירת פרחים ליום האם וליום המשפחה

פרחים יכולים להיות מתנה מושלמת ליום האם וליום המשפחה. אין מישהו שלא אוהב פרחים ובעזרת שילוב ברכה אישית בתוך הזר ניתן גם להפוך אותם למתנה מרגשת. מעבר לכך, במדינה כמו ישראל אפשר להשיג פרחים טריים וריחניים כמעט לכל אורך השנה ולכן זו הפכה להיות האופציה המועדפת בעת בחירת מתנה לאמא, מתנה לאשה או אפילו מתנה לחברה וקולגה מהעבודה.

בשביל לבחור פרחים ליום האהבה צריך להתחיל בהגדרה כללית של מסגרת התקציב. ככל שיודעים מוקדם יותר כמה רוצים להשקיע בזר, כך מקצרים את משך הזמן שיעבור עד שמוצאים אותו. הגדרת מסגרת התקציב גם מאפשרת סינון נוח ופשוט בין זר פרחים לראש שנחשב יחסית זול – לבין זר פרחים יוקרתי, גדול ואקסקלוסיבי שמותאם למאפיינים המיוחדים של יום האם ויום המשפחה.

מתי ולמי אתם מביאים את הזר?

גם רמת הקשר בין מביא המתנה למקבל המתנה תקבע איזה משלוחי פרחים יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. מטבע הדברים, הזמנת זר פרחים לאמא לקראת יום המשפחה תחייב השקעה כספית גבוהה יותר בהשוואה לרכישת זר לראש ליום הולדת של הילדה. מבחינת הלקוח הפרטי, בחירה נכונה של פרחים ליום האם וליום המשפחה תתבצע לפי השיקולים האלה ובהתאם ללוח הזמנים הרצוי.

בניגוד למתנות אחרות, במשלוחי פרחים יש משמעות גדולה לתזמון. משלוחי פרחים יכולים להגיע לבתים פרטיים, למשרדים ולמחלקת יולדות בבתי חולים ולפעמים גם משתמשים בהם כדי להפתיע גברים ונשים באמצע יום עבודה. בכל אחד מהמקרים האלה, צריך לוודא שהתזמון של משלוחי פרחים עולה בקנה אחד עם התאריך של יום האהבה או יום המשפחה ושהחברה מתחייבת לעמוד בשעה שנקבעה.

מי שעומד מאחורי הזר חשוב לא פחות מהפרחים

על רקע האמור לעיל אפשר להבין מצד אחד את ההנאה והיתרונות של הזמנת פרחים ליום האהבה ליום האם, אך מצד שני גם את המורכבות של המשימה. הפתרון לדילמה הוא לערב חברה מקצועית שמתמחה במשלוחי פרחים וגם יודעת להתמודד עם עומסים. במילים אחרות, קחו בחשבון שאתם לא היחידים שתזמינו פרחים ביום האם ויום האהבה – אך זה לא אומר שהמשלוח שלכם צריך להתעכב.

בדיקה קצרה של מי שעומד מאחורי הזר תסייע לכם לדעת האם שווה להזמין ממנו משלוחי פרחים. חנויות פרחים נמדדות במוניטין שלהן, בהמלצות שיש עליהן מצד לקוחות אובייקטיביים וכמובן במחיר. אם מכירים לעומק את נושא הפרחים ורוצים להיכנס לעובי הקורה, אפשר לשאול את נציגי החנות באיזה פרחים הם משתמשים בכל זר פרחים ומה רמת הטריות שלהם.

לסיכום, בחירה נכונה של פרחים ליום האם וליום המשפחה מתחילה בהגדרת התקציב וכוללת גם שיקולים מקצועיים. לבסוף, המטרה היא ליהנות מעצם מתן הזר ולהפתיע את יקירינו עם משלוח מפנק ומהיר.

מידע מקצועי נוסף:

החשבון שלי

התחברות שם משתמש או כתובת אימייל * סיסמה * זכור אותי התחברות איפוס סיסמה הרשמה כתובת אימייל * סיסמה * הרשמה

איך לשמור על זר כלה?

בית/בלוג/פרחים ליום האם וליום המשפחה איך לשמור על זר כלה? כלה צריכה זר כי הוא מאפשר לה להיראות מיוחדת, יפה וטבעית ביום הכי חשוב בחייה. הזר משתלב נהדר בשמלה והוא מתאים לכלות בכל הגילאים. מעבר לכך, כל כלה חייבת זר כי אפשר לשלב אותו גם בגן אירועים פתוח וגם באולמות סגורים. הזר מושך המון תשומת [...]

שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל

בית/בלוג/פרחים ליום האם וליום המשפחה שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל יום ההולדת של אמא מתקרב, ואתם מבקשים להפתיע אותה עם זר פרחים מהודר. בחרתם את סוג הזר, את צבע הפרחים ואת מועד המשלוח, וכעת אתם מעוניינים לצרף מספר מילים מרגשות. כך תעשו זאת נכון. יום ההולדת של אמא היקרה הוא [...]