מדוע אנו ממליצים על ייבוש זרים?

פרחים מזוהים לעיתים עם רגעים משמעותיים בחיינו- זר הפרחים שקיבלתי ליום הראשון בעבודה החדשה, הזר מיום האהבה, זר יום ההולדת וגם זר הכלה – וזו רק טעימה.
יחד עם זאת, אנשים רבים (כאלה שעיצוב ואופנה הם חלק מחייהם) לא מחכים לאירוע מיוחד, ודואגים שיהיו פרחים בקרבתם תמיד- לביתם ונשמתם.
אז לצערנו לפרחים אין חיי נצח (אולי לשמחתנו, אחרת הם לא היו כה מיוחדים) – אך ישנן שתי אפשרויות קלילות לייבש אותם ולעשות בהם שימוש שונה ונפלא בתום התהליך.

לא נמצאו מוצרים שתואמים את בחירתך.

מי מכם שכבר בשלב הזה חושש ואומר:
"כמה זמן זה יקח?", "בא לי לשמור את הפרחים, אבל אם זה תהליך מורכב לא אצליח" ועוד- לא לדאוג, כשכתבתי קליל, התכוונתי!

1. קיבלתם/ן זר פרחים מהמם – אתם רוצים לשמור רק חלק ממנו, או אותו במלואו, אך כל אחד מהפרחים בנפרד- זו הדרך שלכם/ן. גוזרים בראש ובראשונה את הסרט שמחבר בין כל הפרחים, גוזרים באורך שרוצים, מניחים את הפרחים בין שני דפים (דפי מדפסת למשל יוכלו להיות מצוינים למשימה), מניחים בין דפיו של ספר עבה כרס ומחזירים למדף, בין יתר הספרים. משך הייבוש משתנה מפרח לפרח ולכן בכל כמה ימים אני ממליצה לבדוק את מצבם. כשהם כבר יבשים, תוכלו לסדר אותם בכלים שונים ויפים ואף להדביק על ברכה או עטיפת מתנה.

2. קיבלתם/ן זר מהמם ואתם רוצים לייבש אותו- הפכו אותו ותלו אותו כך (הפוך) – בין אם על מוט של וילון, על מדף או כל אפשרות אחרת שעולה במוחכם. ישנה עדיפות לכך שהחלל בו אתם תולים יהיה חשוך. גם את האפשרות הזו ניתן ליישם עם פרחים בודדים.

מידע מקצועי נוסף:

החשבון שלי

התחברות שם משתמש או כתובת אימייל * סיסמה * זכור אותי התחברות איפוס סיסמה הרשמה כתובת אימייל * סיסמה * הרשמה

איך לשמור על זר כלה?

בית/בלוג/ייבוש זר משמעותי איך לשמור על זר כלה? כלה צריכה זר כי הוא מאפשר לה להיראות מיוחדת, יפה וטבעית ביום הכי חשוב בחייה. הזר משתלב נהדר בשמלה והוא מתאים לכלות בכל הגילאים. מעבר לכך, כל כלה חייבת זר כי אפשר לשלב אותו גם בגן אירועים פתוח וגם באולמות סגורים. הזר מושך המון תשומת לב מצד [...]

שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל

בית/בלוג/ייבוש זר משמעותי שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל יום ההולדת של אמא מתקרב, ואתם מבקשים להפתיע אותה עם זר פרחים מהודר. בחרתם את סוג הזר, את צבע הפרחים ואת מועד המשלוח, וכעת אתם מעוניינים לצרף מספר מילים מרגשות. כך תעשו זאת נכון. יום ההולדת של אמא היקרה הוא לא סתם [...]