טיפים לבחירת זר כלה ייחודי

תשקיעו בפרחים איכותיים

כדי לבחור את הזר המושלם אתם חייבים לבחור פרחים איכותיים. זר כלה חייב להיות מפרחים אמיתיים וזה ממש לא המוצר שכדאי לחסוך בו, הרי מדובר על הוצאה קטנה מאוד מכלל ההוצאות לחתונה. זרי פרחים לכלה חייבים להיות איכותיים גם אם זה אומר שתשקיעו תקציב של 200 שקלים ומעלה. פרמטר זה רלוונטי גם לזר ראש לכלה ולא רק לזר שהיא נושאת בידיים.

תבחרו את הזר עם מעצבים

אם אתם רוצים לבחור זר פרחים לכלה ברמה הכי גבוהה שיש, כדאי לכם לבחור אותו עם מעצבים. אולי נדמה לכם שמעצבים יהיו הוצאה מיותרת אך לא רק שהם יבחרו לכם את הזר המושלם לפי ההעדפה שלכם, הם יחסכו לכם זמן וכאבי ראש רבים. בחתונה, חיסכון בזמן ובכאבי ראש הוא חיסכון משמעותי במיוחד. באופן כללי עבודה עם מעצבים ושאר בעלי מקצוע בהכנות לחתונה יקלו עליכם מאוד בתקופה לחוצה שכזו.

את זר הפרחים בוחרים בסוף

כדי לבחור זרי פרחים לכלה על הצד הטוב ביותר וגם הקל ביותר, אתם חייבים לבצע התאמה מלאה לכל שאר הפרמטרים. כדי לבצע התאמה טובה, שאר הפרמטרים כבר צריכים להיות עובדה מוגמרת: שמלת הכלה, סגנון האירוע ואולי אפילו הקונספט שלו. לכן את זר הפרחים אנו ממליצים לכם לבחור בסוף וכך תבצעו התאמה טובה ופשוטה יותר כשכל שאר הנתונים יעזרו לכם בשיקולים.

בחירת זר לכלה

תאחסנו את הפרחים בהתאם

מגוון רחב של אולמות אירועים ממוקמים באזור המרכז, ולכן אנו נמליץ לכם לרכוש את זר הפרחים לכלה דרך חנות משלוחי פרחים בראשון לציון הממוקמת בקרבה יחסית לאולם האירועים כך תוכלו לבחור פרחים שאוחסנו היטב, בעיצוב מרהיב, וכמובן הדרכה כיצד לשמר את איכות הזר לרגע החשוב ביותר – החתונה. רק כך הזר יהיה צבעוניים וריחניים ברגע האמת.

הצבעים הם החשובים ביותר

יש הרבה פרמטרים שחייבים להתייחס אליה בעת בחירת זרי פרחים לכלה. זר פרחים לכלה חייב להתאים בהרכב הפרחים, הוא חייב להתאים בגודל של עלי הכותרת, הוא צריך להתאים לעונה והוא גם חייב להתאים לדקורציה בעולם כולל פריטי הלבוש. עם זאת, אם יש משהו אחד דומיננטי בבחירת זר לכלה הם הצבעים. הצבעים חייבים ליצור הרמוניה ולשם כך עליכם להתייעץ עם מעצבי זרי פרחים שאותם תוכלו למצוא בחנות שלנו ובאתר האינטרנט.

לכל שאלה בנושא ניתן לפנות אלינו באמצעות טופס צור קשר

מידע מקצועי נוסף:

החשבון שלי

התחברות שם משתמש או כתובת אימייל * סיסמה * זכור אותי התחברות איפוס סיסמה הרשמה כתובת אימייל * סיסמה * הרשמה

איך לשמור על זר כלה?

בית/בלוג/טיפים לבחירת זר כלה ייחודי איך לשמור על זר כלה? כלה צריכה זר כי הוא מאפשר לה להיראות מיוחדת, יפה וטבעית ביום הכי חשוב בחייה. הזר משתלב נהדר בשמלה והוא מתאים לכלות בכל הגילאים. מעבר לכך, כל כלה חייבת זר כי אפשר לשלב אותו גם בגן אירועים פתוח וגם באולמות סגורים. הזר מושך המון תשומת [...]

שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל

בית/בלוג/טיפים לבחירת זר כלה ייחודי שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל יום ההולדת של אמא מתקרב, ואתם מבקשים להפתיע אותה עם זר פרחים מהודר. בחרתם את סוג הזר, את צבע הפרחים ואת מועד המשלוח, וכעת אתם מעוניינים לצרף מספר מילים מרגשות. כך תעשו זאת נכון. יום ההולדת של אמא היקרה הוא [...]