כיצד לטפל נכון בזרי פרחים

קיבלתם זר פרחים יפה וייחודי לכבוד אירוע משמח, כאות להערכה ואהבה אליכם או כי רציתם למלא את הבית בצבעוניות וקסם שיש בפרחים.

אז מה עושים כעת?

בראש ובראשונה הניחו את הפרחים במים (פושרים) ונקיים וזאת לאחר שהסרתם את העטיפות והסרטים שעוטפות אותו. אם העטיפה יפה ומיוחדת תוכלו להשאיר את זר הפרחים עם העטיפה, רק וודאו כי העטיפה אינה "נוגעת" במים.

למים הוסיפו כמה טיפות אקונומיקה (כמות גדולה מידי עשויה להשיג את התוצאה ההפוכה) ושימו לב כי כל הגבעולים מצליחים "לשתות" :), בטח אם מדובר ביום חם והם היו זמן רב ללא מים. כדאי לכם להוסיף גם כפית סוכר למים. כן, כן כפית סוכר (הסוכר משמש כמעין מזון לפרחים).

את הפרחים רצוי למקם באזור מואר ובו הטמפרטורה נעימה ולא במקום בו השמש ישירה.

כדי שהפרחים "יישרדו" לאורך זמן אני ממליצה להחליף את המים פעם ביומיים- שלושה- עליהם להישאר נקיים, לא עכורים ועם ריח ניטרלי. אם קורה ההפך מזה – זה סימן להחליף מים. בעת ההחלפה אני ממליצה לבדוק כי כל הפרחים במצב טוב ומי מהם שלא- לזרוק.

רגע לפני שהנחתם את זר פרחים ליום הולדת שקיבלתן בכלי חתכו את הגבעולים, באלכסון, כך שקנה הנשימה של הפרח יהיה פתוח ויוכל "לשתות לרוויה".

ראו גם: פרחים לעיצוב אירועים

מידע מקצועי נוסף:

החשבון שלי

התחברות שם משתמש או כתובת אימייל * סיסמה * זכור אותי התחברות איפוס סיסמה הרשמה כתובת אימייל * סיסמה * הרשמה

איך לשמור על זר כלה?

בית/בלוג/טיפול נכון בזרים וסידורם איך לשמור על זר כלה? כלה צריכה זר כי הוא מאפשר לה להיראות מיוחדת, יפה וטבעית ביום הכי חשוב בחייה. הזר משתלב נהדר בשמלה והוא מתאים לכלות בכל הגילאים. מעבר לכך, כל כלה חייבת זר כי אפשר לשלב אותו גם בגן אירועים פתוח וגם באולמות סגורים. הזר מושך המון תשומת לב [...]

שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל

בית/בלוג/טיפול נכון בזרים וסידורם שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל יום ההולדת של אמא מתקרב, ואתם מבקשים להפתיע אותה עם זר פרחים מהודר. בחרתם את סוג הזר, את צבע הפרחים ואת מועד המשלוח, וכעת אתם מעוניינים לצרף מספר מילים מרגשות. כך תעשו זאת נכון. יום ההולדת של אמא היקרה הוא לא [...]