איך בוחרים חנות פרחים

בעולם הרועש והאלקטרוני שלנו בו תכני הפרסום והבידור מציפים אותנו ללא הפסקה, סף הגירוי שלנו גבוה מאי פעם. אנו משתעממים בקלות ונדרש יותר ויותר כדי להרשים אותנו ולעורר אותנו. עדיין, מעל כל הרעש של החדשנות הטכנולוגית, המחווה הפשוטה והשקטה של זרי פרחים תמיד מרגשת ומשמחת ומתאימה לכל אירוע. השוק מוצף בחנויות המציעות פרחים טריים ומתוך כל השפע קשה לבחור את השירות הטוב והמתאים ביותר. אלו כמה מאפיינים שחשוב לבחון בחנות פרחים.

שזירה ועיצוב זרי פרחים מותאמים לסגנון האירוע

זרי פרחים נפוצים מאוד באירועים משמחים וממלאים את מתחם השמחה בצבע ובחיות. עם זאת, במקרים רבים נשלחים זרי פרחים גם ברגעים פחות נעימים של החיים כמו מחוות של חיזוק למאושפזים בבתי חולים, כמחווה לבקשת סליחה או, לא עלינו, בלוויות. לכל אירוע שלא יהיה, חשוב שנתאים זרי פרחים לאופיו.

• שימוש בצבעים עליזים ובעיצוב חי ותוסס ישמש לאירועים המשמחים יותר. פרחים ורדרדים, לבנים ובגווני תכלת כמו פרזיות או ליזיאנטוס או צבעונים בצבעי פסטל, למשל, מושלמים למטרה זו.

• להצבה בשולחנות באולמות אירועים, מוטב לעצב זרים נמוכים שלא יסתירו את היושבים זה מזה.

• חנויות פרחים מובחרות מציעות שירות מיוחד לימי הולדת ואירועים אחרים: ניתן לנסח ברכות ואיחולים בשזירת אותיות פרחים.

טריות הפרחים

על מנת שהפרחים ימלאו את בית מקבלי המתנה או את מתחם האירוע בנגיעה קטנה מצבעי הטבע, ואיך לא – בריח משגע לאורך זמן, חשוב שהחנות שתספק לנו את הזרים והסידורים תשתמש בפרחים טריים ותקפיד לשמור על טריותם. יש לברר עם חנות הפרחים כיצד היא שומרת על הפרחים טריים ולשאול האם הם מחזיקים במתקני קירור עבור הזרים.

זרי פרחים מעוצבים לאירועים

מחיר

שזירה ברמה גבוהה ועיצובים יוקרתיים ומקוריים אינם אומרים בהכרח שמחיר זר פרחים חייב להיות בשמיים. ישנם כמובן פרחים נדירים הדורשים טיפול מיוחד ועשויים לייקר את הזר משמעותית. יש לאזן בתבונה בין איכות ונדירות הפרחים ובין התקציב שניתן לעמוד בו ולערוך סקר שוק קפדני בין החנויות השונות למציאת המחיר המתאים לנו.

משלוחי פרחים איכותיים

רוב חנויות הפרחים מציעות שירותי משלוחי פרחים. ניתן היום בלחיצת כפתור באתר או בשיחת טלפון לשלוח בקלות וביעילות זרי פרחים במגוון שזירות ועם סוגי פרחים רבים ומגוונים מאי פעם. שירותי משלוח מסוימים איטיים מאוד וחשוב לברר תוך כמה זמן מגיע משלוח. בכל מקרה, כדי להבטיח משלוחי פרחים מהירים ובמחיר הוגן, מוטב לבחור חנות פרחים הממוקמת בקרבת מקום ליעד הרצוי. נניח למשל שאנו רוצים לשלוח זרי פרחים לחברים החיים בחולון על הולדת בתם החדשה. אנו מחפשים ברשת ורואים שישנה חנות פרחים בראשון לציון המציעה את הזרים שאנו מעוניינים בהם. במקרה זה, הקרבה לחולון צריכה להיות מאפיין חשוב נוסף שעלינו לקחת בחשבון בהזמנה.

מידע מקצועי נוסף:

החשבון שלי

התחברות שם משתמש או כתובת אימייל * סיסמה * זכור אותי התחברות איפוס סיסמה הרשמה כתובת אימייל * סיסמה * הרשמה

איך לשמור על זר כלה?

בית/בלוג/איך בוחרים חנות פרחים איך לשמור על זר כלה? כלה צריכה זר כי הוא מאפשר לה להיראות מיוחדת, יפה וטבעית ביום הכי חשוב בחייה. הזר משתלב נהדר בשמלה והוא מתאים לכלות בכל הגילאים. מעבר לכך, כל כלה חייבת זר כי אפשר לשלב אותו גם בגן אירועים פתוח וגם באולמות סגורים. הזר מושך המון תשומת לב [...]

שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל

בית/בלוג/איך בוחרים חנות פרחים שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל יום ההולדת של אמא מתקרב, ואתם מבקשים להפתיע אותה עם זר פרחים מהודר. בחרתם את סוג הזר, את צבע הפרחים ואת מועד המשלוח, וכעת אתם מעוניינים לצרף מספר מילים מרגשות. כך תעשו זאת נכון. יום ההולדת של אמא היקרה הוא לא [...]