איך בוחרים זר פרחים ליום הולדת

זרי פרחים יום הולדת יכולים הם המתנה המושלמת נופר לחבר הכל לפרח הינה חנות פרחים בראשון לציון והיא המקום שאתם מחפשים. הנה כמה פרטים חשובים שיעזרו לכם לבחור את זר הפרחים הבא שלכם, בצורה הכי טובה שיש כך שתגיעו עם ידע מוקדם לבחירה בחנות.

זר פרחים צריך להיות איכותי

זר פרחים צבעוני ליום הולדת הוא מתנה יפה ונפלאה ולכן חשוב שיהיה איכותי. זרי פרחים איכותיים מפרחים טריים צבעוניים יותר ומחזיקים מעמד לאורך זמן רב. אומנם השקעה בזרי פרחים יוקרתיים דורשת מאיתנו יחסית זמן רב יותר בבחירת הפרחים הרלוונטיים לאירוע, אך השקעה זו משתלמת כאשר מגיעה התוצאה הסופית. זר פרחים צבעוני, מרשים וגדול שמשדר את ההשקעה שלנו כלפי חוץ. ישנם הבדלים מהותיים כאשר בוחרים את סוג הפרחים השזורים בזר פרחים ליום הולדת – גודל הזר וכמות הפרחים האיכותיים ששזורים בו, עמידותם לאורך זמן וכמובן הצבעוניות שלו.

זר ליומולדת

הזר צריך להיות בגודל הנכון

פרחים ליום הולדת בדרך כלל יגיעו בדמות זר, כאשר הזר לא חייב להיות גדול מאוד כדי להיראות מושקע. זר פרחים צריך להיות יפה ומעוצב וזה אומר שהוא צריך להיות פרופורציונלי למידות. זר יכול להיות מתנה יפה ליום הולדת גם בלי כל החלקים הירוקים בו, אלו שמנפחים אותו, כאשר עלי הכותרת הם מה שחשובים בסופו של דבר. כשאתם אתם בוחרים זר ובעיקר כאשר אתם בוחרים משלוח זר פרחים, אתם חייבים לבחון את הנקודה הזו כדי שלא יהיה לו נפח גדול מידי.

פרחים עמידים ואחסון מתאים

כאשר הלקוח מזמין זר פרחים ברכישה טלפונית או בהזמנה אונליין יכול להיווצר פער בין התמונה בקטלוג ובין התוצאה הסופית. כאשר אתם בוחרים זר פרחים באתרים מסויימים או בהזמנות טלפוניות וודאו כי הפרחים שהזמנתם אכן תואמים את האקלים הנוכחי וכיצד הם מאוחסנים עד למועד המסירה, ישנה חשיבות רבה לפרמטרים אלה. זרי פרחים ליום הולדת חייבים להכיל פרחים שמתאימים למזג האוויר בעת ביצוע ההזמנה. ביחרו בחנות מקצועית שתעניק לכם את כל הידע שאתם זקוקים לו, כיצד לשמור על הזר לאורך זמן, האם זרי הפרחים מגיעים עם שליח של העסק או חברת שליחויות חיצונית, ביקשו המלצה מהמוכר/ת בחנות לגבי סגנון הפרחים. חנות פרחים מקצועית תעניק לכם את כי האינפורמציה הנדרשת על מנת שזר הפרחים ליום ההולדת יחזיק מעמד לאורך זמן. אנו בנופר נעניק לכם את כל הפרטים הנחוצים לכם כדי לשמור על איכות הזר שהזמנתם. חשוב לבחור פרחים בעונה אך גם חשוב לדעת כיצד צריך לאחסן אותם כדי שהם יישמרו איכותיים כמו שהם, ולכן גם מומלץ לרכוש את זרי הפרחים מחנות פרחים מומלצת.

אל תשכחו לעמוד בתקציב

ישנם הרבה מאוד פרמטרים שמשפיעים על התקציב הנדרש מאיתנו בבחירת זר פרחים ליום הולדת. חשוב להגדיר מראש מהו התקציב שאנו רוצים למתנה, בדרך כלל זרי פרחים מתלווים למספר נוסף של מתנות ולכן אנו ממליצים לחשב את התקציב הכולל ולא "לתמחר" כל פריט / אירוע בנפרד. כאשר אתם מתעניינים בהזמנת זרי פרחים ליום הולדת חשוב לעדכן את חנות הפרחים שהזר מיועד לחברה / אמא / אישה והתקציב שלכם הוא X. חנות הפרחים תדע להתאים את שילובי הפרחים לתקציב שלכם (כולל דמי המשלוח) ובכך תעניקו את המתנה המושלמת עבורכם וכמובן עבור האנשים החשובים לכם.

מידע מקצועי נוסף:

החשבון שלי

התחברות שם משתמש או כתובת אימייל * סיסמה * זכור אותי התחברות איפוס סיסמה הרשמה כתובת אימייל * סיסמה * הרשמה

איך לשמור על זר כלה?

בית/בלוג/איך בוחרים זר ליום הולדת איך לשמור על זר כלה? כלה צריכה זר כי הוא מאפשר לה להיראות מיוחדת, יפה וטבעית ביום הכי חשוב בחייה. הזר משתלב נהדר בשמלה והוא מתאים לכלות בכל הגילאים. מעבר לכך, כל כלה חייבת זר כי אפשר לשלב אותו גם בגן אירועים פתוח וגם באולמות סגורים. הזר מושך המון תשומת [...]

שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל

בית/בלוג/איך בוחרים זר ליום הולדת שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל יום ההולדת של אמא מתקרב, ואתם מבקשים להפתיע אותה עם זר פרחים מהודר. בחרתם את סוג הזר, את צבע הפרחים ואת מועד המשלוח, וכעת אתם מעוניינים לצרף מספר מילים מרגשות. כך תעשו זאת נכון. יום ההולדת של אמא היקרה הוא [...]